iBoil

un fum si la drum


asadar ...
am mai scris undeva mai la vale ca eu nus bun deloc la scris si mie pohui. daca nu miar fi pohui n-as scrie ca mie pohui, dar pohui. eu oricum am sa redactez redactarea deja redactata

maine-i vineri. azi bat tobele. poimaine e sambata si eu vreu ca sambata asta sa fie ca sambata trecuta. si toate celelalte sambete cu aceleasi ololoshte banale, hedoniste, cotidiene...

si o droaie de intrebari, ca din mitraliera. nici vorba de raspunsuri. da, dar nu poate si poate nu trebuie sa fie asa, intrebari fara raspunsuri...e cam cum ai deschide o sticla cu bere, bei jumate dai s-o inchizi dar nu ai capacul pentru ca l-ai pierdut. si o bei toata.


exista oare manelestep?
что такое страсть?

Почему мы верим во что попало и как с этим бороться

 etc etc etc etc

seara asta revin la filme documentare poate

Alias - Wrap

2 comments: