le sondaj de reportaj




- Domnule Chirtoaca, de ce pute in oras?
- Pai, cum sa va spun, e urat sa vorbesc
despre asa ceva, pentru ca suntem in
sărbători și nu se cade unui om cumsecade
să vorbească cum a cade o bucată de că-
cat din cur.
- Domnule Chirtoaca, de ce pute in oras?
- Consilierii comunisti blocheaza sedințe-
le Consiliului Municipal, nu avem cvorum,
nu putem lua decizii, ni se pun bețe-n roa-
te...totul din cauza lor.


- Domnule Lupu, de ce pute în oraș?
- Este o problema per ansamblu. Si
o problema incontestabil de grava
pentru ca germenele acestui flagel se
conține in fiecare din noi.
- Domnule Lupu, de ce pute în oraș?
- Trebuie privit global eu cred. Si la
acest capitol eu am sa disting 3 pro-
leme majore: drumurile, MAI și...
și...și...și cum am mai zis mai sus,
o problema foarte și foarte imperi-
os de stringentă este faptul că, pau-
ză, clasa politică utilizeaza foarte și
foarte excesiv, în lexic, sintagma
# foarte și foarte #


- Domnule Ghimpu, de ce pute în oraș?
- Fosta guvernare de vină. Ia să-l întreb-
ați voi pe gliganul cela cum îl cheamă,
dracu să-l ee...Iordan! Ci-o făcut el pe-
ntru oraș? N-o făcut nici o brânză!
- Domnule Ghimpu, de ce pute în oraș?
- Eu te respect, dar tu matincî ești un
provocator de-a lui Șelin.


- Domnule Mocanu, de ce pute în oraș?
- Mafia de la Bubuieci...
- Domnule Mocanu, de ce pute în oraș?
- Așa-zisa Бубуеческая Мафия.



- Domnule Plahotniuc, de ce pute în oraș?
- :-D
- Domnule Plahotniuc, de ce pute în oraș?
- )))))))))))

No comments:

Post a Comment