normele deontologice la serviciu

stiu ca nu-i frumos dar am uneori si postari scarboase. mai ales pentru domnisoare.
de aceea blogu ista de 2 bani e citit numai de narcomani, betivi si pedofili.
si dupa cum e primit in era tehnologiilor informationale sa scrii tat tat
despre tine, despre ce faci, ce-ai mancat 5 minute in urma, cum te-ai dus
afara...da, iaka...pentru ca tot mi-am amintit...si a venit vorba, amuiana...
nia...nii...tare a kâka. da nevazmojnasti. si de aceea am sa ies cu jumate
de ora mai devreme de la lucru pentru ca eu la lucru nu ma pot căca normal,
igienă kzdms, tăt astai bred na samom dele, eu prosta nu vreu șefu sămi
miroase kăkatul, beșânile, prosta nu-i frumos si nu-i colegial. dar eu
am un credo ca trebuie sa exista o etica profesionala si trebuie sa ne
respectam reciproc...fseo fug ca iese căpșorul.

No comments:

Post a Comment