Dar voi ce săptămânale cunoașteți? Eu țin minte "săptămână", dar nu cred că este o publicație serioasă.

Azi la quiz iarăși a fost armașu...

De ce nu m-am întors în timpul recitării unei întrebări rostite expresiv de către moderator să-l întreb de ce este ipocrit?

De fapt cu adevărat era să fie altfel întrebarea: de ce nimeni nu l-a abordat?

Și atunci de ce eu trebuie să fac ceva.
Recunosc că la un moment dat am și uitat de el.
"Da bine, dar atunci când i-ai făcut loc să treacă când ieșea printre mese...?"

Ok, eu probabil nu-s nici Cloșca nici Horia nici Crișan, dar de ce să mă revolt și să cer de la ceilalți. Mda, probabil că m-aș apropia să zicem de Eugen și i-aș spune bravo Jenea, cred că asta ar fi mai probabil. Adică dacă Eugen ar fi cel care ar sparge odată tăcerea asta. Sau mai bine zis răbdarea asta. Ar fi prea francez să fie omorât ministrul finanțelor la un joc intelectual săptămânal.

No comments:

Post a Comment